3 Maj

Reeeeeecap.


Fredag : Drack vin och spelade Alias med Carro,Ammi och Casper,kuligt spel.Sen vid tio cyklade Niklas med mig till station så tog jag bussen till Älmsta.Drack nå grön banan grej med Jocke och Becca,sov inte många minuter den kvällen.

Lördag : Jag och Jocke tog bussen vid 8 på morgonen för han skulle jobba,så han hoppa vid sbk och jag åkte hem.
Sov en timme eller två dååå.Sen kom J och Nicke hem från jobbet så satt vi i solen ett tag.
Sen på kvällen gick vi till konsum och handla nuggets och pommes o lite sånt. Sen gick vi mot station,in på bistro en tio minuter sen gick vi till bussen och åkte till Skebo.
Hmm sen kollade vi på film och åt nuggets,sen somna som fan haha.

Söndag : Vi typ spelade massa o film och åt makaroner å köttbullar,hundra år sen :D maha.

Måndag : Valborg.Typ samma,mat och film haha.Åkte hem och fick datorn med mig som jucke lagat.Tog 6 bussen ,J åkte till Älmsta och jag till nt.Mötte mamma och ammi ,handla och åkte hem.Duschade och sånt.Senare kom jocke hit så drack vi en stund.Sen kom Amanda & Co och hämtade oss så åkte vi till bistro.Där var det trevligt trevligt.När dom stängde åkte vi till Emil i grind,va där en liten stund sen gick jag å jocke hem.

Tisdag : Mådde piss hela dagen,fast jag inte drack mycket ens,irriterande.J åkte till hans papa och jag gjorde inte många knop.Mötte han på kvällen sen.

Onsdag : Gick upp vid 10 när J åkte till jobbet.Jag tvättade och städa å så.Sen gick jag med J till station,mysig promenix !
Sen hämtade mama mig där så åkte vi hem.Spelade GTA lite och sov.

Idag : Idag håller jag på och mailar som en dåre till allt möjligt.Skolan och Contiga.
Ska vika tvätt nu.Spännande liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0