13 juni 2012

HMMMMMMMMMMMMMMMMMMM.

I fredags vare studenten så jag och jocke tog bussen till stan på morgonen för jag skulle till tandläkarn,va as bra där så blev klar snabbt,haha.Sen åt vi på subway.Sen gick vi en sväng på stan och sen till parken med becca och niklas.Satt där tills studentflaken kom dit.Stickan,jockes pappa,körde Sarahs flak x) med retab lastbil maha.
Grattade sarah amanda osv,sen fick jag åka i lastbilen hem haha :D kulkul.
Duschade o stressade när jag kom hem sen kom ylva och barnen o hämtade mig o mama så åkte vi till Harka till sarah.
Där drack vi lite å åt.Lekte med Joline och Joy,satte mig på en brännessla mitt på röven bah! inte skönt.Men det var trevligt.
Sen åkte vi hem och senare mötte jag jocke på stan så gick vi till åtellet där alla andra va.Sen blablbla alkoholväskan kameran damp osv haha.

På lördagen gick jag och jocke till stan igen och handla kläder till han,,jäääätttefina,som jag kan låna också :D hahah.Sen åt vi på kina och mobba folk som gick utanför,javiär snälla.
Efter deeet gick vi upp till rundvägen där det var grill o grej för sonny,studenten.Flisan var lurig och göllig som vanligt haha.Sen gickvi väl hem eller nåt.nåtnåt.
Söndagen va jäättegosig moahaha.

Juste,jag va ju på sjukhuset o tog prover för några veckor sen.Det visade sig att jag var värdelös.Alltså hade typ inga värden :D haha.Järnvärden va på 9 o man ska väl ha några hundra,sen blodvärdet osv,lågt blodtryck därför jag svimma o lite smått o gott.Fick järntabletter o sånt.


I måndags börja jag jobba på Contiga igen,till imorgon.Ammi har vart i Umeå när Calle tog studenten.Det är ruuligt som vanligt.I måndags kom Jocke upp så åt vi på Thai grejen där uppe å de va gött.Sen igår blev det donken med mamma och Ylva.Och idag kom Jocke igen med fika så mös vi på gräset i solen ett tag.Ja jag skriver om luncharna liksom,kul liv.mat mat mat mat. x)  
Så då äre bara imorgon kvar ,tråkigt.Efter de ska jag tvätta o städa här utav helvete,ser för täääskigt ut

Sen har vi mysiga planer för helgen ♥


Har fått skattepengarna så de ä skönt.
såå blire flytt i augusti..


Nån helg sen var jag i skebo hos jocke och sjukt söta hunden grace.Jag gunga på en jäääätttte rolig gunga :D haha sen cykla viii,tog promenix,åt nuggets och spela guitar hero och massa annat.

Haha aej de här va jobbigt o u vart det helt hullerombuller o nu ska jag glooo på nå eller somna goNattTT.





HAHA,lääänge sen x) ↑

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0