6 feb

I fredags kom sarah och amanda hit så drack vi lite o snackade skit innan vi åkte ner till stan.Blev lite våldsam på redbullvodkan hemma tror jag,mådde rätt illa ner vi kom ner haha.Men en cider på Dg's botade de.
Där nere va massa.Max filip leo monika jocke och erik,o mera.Har ett lustigt minne över den helgen så är inte glasklart.Sen gick vi ialf till G sen tog jag o j taxi hem.
lördagen mådde jag ganska bra,va fint väder så jag och jocke skulle gå till norrköp.En liten bit på vägen så kasta han mig i en snöhög å jag va sjuk o allt :( skitkallt,men så gick vi vidare o så tänkte jag att jag skulle hämnas.Så efter en bit så kasta jag han,fast han la sig med flit för jag fick inte ner han,men så drar han med mig Två gånger till -.- å faan va kallt de blev dååå.Var den längsta resan till norrköp nånsin.Kom hem ialf och gjorde varm oboy och mös.
Sen åkte han hem och jag städade o skit.

Sen på kvällen typ åt jag och sen gick jag ut i 17 minus till bussen till älmsta vid 11.Kände inte benen när jag va framme,kusligt.Kom fram till Jocke och en söt och kulig hund.
Vi kolla på big bang theory sen slockna ganska snabbt.Sov som en fet jäla stock.

söndagen kom Ammi och hämtade mig för bussarna gick cp.Klockan fyra åkte jag och mamma ner till kyrkan för att kolla på Joline som var med i en musikal.Dom var jätte duktiga och man rycktes med lite i låtarna haha.
Sen käkade jag donken,två happy meals.Hahah va nog lite hungrig.


Känns som jag måste börja med LCHF eller nåt snart.Har blivit typ pizza,bistro,pizza pizza när jag o j är ute och har oss x) men de är ju skönare att bara få maten istället för å göra :D haha kommer rullandes snart.


Nu ikväll har jag vart ute med Amanda.Vi åkte till donken och käka glass :) nyttig igen.Sen tankade vi,hahah lika roligt varje gång :D "- vem gav mig körkort egentligen?" HaHa.
Sen handlade vi på Willys,stod vid godis hyllan i en kvart tror jag eller nåt hahah.

Nu är jag hemma och ska kolla film eller nåt,ska till mormor imorgon o göra nå.

Har fått jobb som vikarie för ammi i en vecka oxå,spännande!

Kommentarer
Postat av: Mandy

vart e bilden på MINIHAMMER!

2012-02-07 @ 23:19:55
URL: http://devingle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0