22 feb

Nu är jag klar med jobbet.Har varit vikarie för ammi i 9 dagar på Contiga.Det har varit jätte kul,ensam tjej med bara killar är ju inget man klagar på haha,nejdå men alla var trevliga och snälla.Förutom att ha jobbat så har jag varit med Jocke mest.Var ut till han och gjorde Churros igen,gick ju som vanligt haha.

Sen har jag ju fyllt år också.Fick en tröja,parfym och hårgrejer av mamma,pengar och grej på bistro av mormor o morfar,kina och redbull av Carro,presentkort på hm av Jocke,parfym och body grej från V beckham av Ylva,allt var
jätte fint och blev nööjd :) Var ner på stan i lördags och handla som fan,haha.Underkläder tröjor o massa kul.
kvällen sen var jag här med Amanda och Joachim o nå andra ett tag tills vi åkte ner till G.Va inte skita kul där men det dög.Jag o J tog taxi hem till värsta festen haha,dansa med mamma o Alex ett bra tag,hann ramla ner från stolen och fick jäääävla ont i röva.Tror jag och Alex la oss vid 6-7,haha lyckat ialf :D

Dagen efter gick jag mamma peppe jocke och casper ner till pizzaskiten här nedanför.Mådde så jäla dåligt så maten smaka skiit,haha.

Det är lite av vad som hänt sen sist.Lite bilder määää.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0