Helgen

I fredags spelade vi anden i glaset här,första gången på as länge.Det blev inte jätte lyckat,men funkade ialf x) Sen berätta vi spökhistorier typ och sov.
lördagen kom mormor och morfar med äppelpaj och fikade.Sen käka vi god middag o grejer.

Vid nio tiden åkte jag,mamma och ammi ner till Dg's..meningen var att vi skulle ta nå dricka sen gå hem,som ammi gjorde,men så blir det ju sällan...Istället hade jag massa tur på spel och vann,jag och mamma blev bjudna på riktig champagne av nån johan :D
Vi gick runt lite överallt och hade trevligt.
Sen gick jag,mamma och johan till teatern,vi fick gratis inträde så det var suuper.Fast johan vägra stå i kö så han gick hem.Haha.
Jag och moder dansade ialf som fan och hade as kul.Va nån snubbe som var in my face hela tiden också som mamma gav evil eye till,hahah.En sliskig typ.

Vid tre gick vi till nisses och tog pommes och cola,blev en massa tjaffs om kebaben där,var inte så bra tydligen x) Efter en inbjudan hem till nåt äckel så ringde jag taxi ganska omgående.
Kom hem runt 4-5 tror jag.Sov som en gris.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0