29 maj

Yo hoes!

I fredags var jag och jocke ut en sväng på bistro och teatern.Va sjuuukt mycket folk på bistro,aldrig sett så mycket där.Fast typ bara gamlingar,haha.Efter teatern var jag as kissnödig,nödigaste jag vart i hela mitt liv tror jag,hahah.Råka kissa framför någons dörr,sorry,men fan va skönt det var.Haha.

Igår var det ju final mellan manchester united och barcelona,och som jag visste så vann ju mitt älskade barca!
3-1 blev det,suuckeeers.Jag blev asa glad och typ klättra på väggarna,haha.Vettefan vad som hänt men jag älskar fotboll hahah.
Efter matchen drack vi lite och höll på.var typ jag niklas jocke blomm å pata.

Pratat med pappa också,ska dit om 1-2 veckor..ska bli skönt.
uuh nu orkar jag inge mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0