2 maj

Nu minns jag typ inget jag har gjort.Känns som jag skrev igår så bah,tre dagar sen..hmm.
Ialf,på Valborg var det lite fest här,va så ruggigt ute så kolla inte på nå brasa.Det var kul,trevligt och lite bråk,sen trevligt igen.Blev lyft rätt upp å ner också,skiiiit kul :D hahah ett under att nån kan det.

Dagen efter gick jag,mor och jucke till donken,det var min ätavadduvilldag,så jag fick faktiskt äta lite sånt :D maha.På kvällen så titta vi på film typ.

Idag var jag i sbk lääänge.Körde bara bil o fyrgrej all day long.Gjorde misstaget att låta Casper köra också,trodde jag skulle dö,seriöst.Hahah crazy.
Sen så hjälpte jag till med att stapla stenar (x
Drog vid 5 så handla vi och jag hämtade ut min Roller,ber till gud att den funkar nu.

Nu är jag asa trött och ska käka ett äpple eller nåt,inte ätit sen 1300 och är inte ens hungrig?! weird.
Anyhow,imorgon ska jag vara hemma och städa,tvätta och pluggaaa.



Haha snöööggt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0