9 mars 2011

hojhoj.

I lördags var jag med elina och amanda i elinas farmors lägenhet.
Vi mös,dansa,drack lite och snackade en massa.
Jäätte trevligt:) Sen mötte jag jocke så va vi kvar en stund,sen drog vi hem.

I måndags fyllde niklas 20 år,så då kom det lite folk och så.Jag spelade Guitar hero för första gången,vann massa gånger :D maha.Fast körde ju på easy hohi.

Har haft en ganska stor hår-kris nu..var ju typ skit blond förra veckan,så skulle tona ner de lite med bruna slingor.Vet inte om det va mamma eller jag som gjorde fel,men det blev typ mer svart och grått.Såg ut som en jävla häxa så fick feeet jävla panik och så kom amanda och hjälpte mig.Vi färgade brunt över hela skiten då.
Så det blev någorlunda bättre,men ändå massa olika färger.
Så alldeles nyss färgade mamma på mig,så nu är jag bruun,och nu får det fan vara bra.
Ville egentligen inte bli brunett än,men what to do =/

Idag var jag på möte med ung på väg igen.Gick väl bra ..ska på nytt igen om en vecka..vill bara börja nån jävla gång -.- sen vare väl inte så mycket mer.

Imorgon ska vi ner på stan och kika lite.Måste ha en ny mascara och piercing pärla..sen städa rummet o skit..massa grejer å göra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0