recap

I torsdags åkte mamma och niklas till spanien.Då sov amanda här,så åkte vi till åland på fredag morgon.Hade as kul på båten.Fick en ros av dom som spelade i baren,för våran önskelåt inte blev spelad.Sen så fick vi dricka av några äckliga gubbar,men men,gratis öl liksom.
Vi köpte dricka och mat typ på båten,sen åkte vi heem och dega lite.
Senare kom några st hit så körde vi ölspelet o hade kul.Jag har ju nå fel i huvet för jag juckar på folk man inte bör jucka på..hahah cpstöörd.
Jaa dom här dagarna har jag varit med amanda o jocke mest.Sovit sjuuuukt skönt i mammas säng :D maha.
I går gick jag till mormor och hjälpte henne i några timmar.Fick världens beröm av hennes vänner för mitt kaffe !! jag bah o-oh när dom bad mig göra kaffe,trodde de skulle bli skitäckligt,men blev ju extremt lyckat tydligen..as nöjd :D haha.

Sen gick jag och amanda hem så städade jag och tvätta lite.Sen gick vi till flygis och handla.Vi färgade mitt hår som blev lite ljusare,nu blire nog ingen färgning på ett bra tag..ialf inte blekning x)
Efter de kolla vi och jocke på nån skräckfilm,Husk.den va rolig.

Nu är jag ensam och det åskar :(

JAG HAR EN NY KAMERA OCKSÅ!! jag o mamma köpte den innan hon åkte,den är jäättebra:D känner mig näästan hel igen ! haha.
ska lägga in bilder från helgen o så när jag orkaaar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0