1 juni

Imorse åkte jag och mamma ut till sbk,sen tog vi den stora bilen och körde in till sthlm.Först åkte vi till bromma för vi skulle hämta soffa o grejer,men då vare stängt så vi drog in till stan.Gjorde två jobb där sen käka vi as god lunch.Det var en sjuuuk jävla trafik asså,massa studenter överallt.Till sist åkte vi till Bromma igen,till mio.Vi skulle hämta en soffa bara,men det visade sig vara en jävla massa grejer till.
Så vi agerade flyttgubbar med skiten.Det va fett tungt,och några grabbar som kolla på oss bah höhöhö vill ni ha hjälp? Eh,nej i dont shink so,sa vi.Dom bah garva.Men vi klarade det allt.Så jävla kul när man bär nåt as tungt och ska vara seriös,så kollar man på varann och börjar as garva,mamma typ mosa mig också med en låda..vi hade sjukt kul ialf,haha.

När vi va klara åkte vi till sbk igen.Va där till halv 6 typ,sen hem.
Nu ska jag väl snart sova,rätt död.

Imorgon blire kanske stan och så måste jag städa upp mitt bombnedslag.

Helt sjukt att det är juni redan ju !! var i allsin dar tar tiden vägen?! haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0