lite allt möjligt

känns som att det är dags för en ny header...?haha.

Mamma va tvungen att sova kvar på sjukan inatt så vi har ätit korv med bröd i dag ..och så va vi på statoil och handlade glass och redbull.
Jag har typ spenderat nätterna med å kolla på filmer.
Har kollat på

RED
Burlesque
Despicable me
Snuten i Hollywood 1,2,3
National security
Get him to the Greek
The expendables
Dum och dummare
Easy A
Dinner for schmucks

Håller på och kollar på Love & other drugs och ska se
Blue Valentine,You again,Due date,Life as we know it och Black swan..
Ja det var ju ett gäng..asså har sett dom under en ganska lång period :D hahah.Dom flesta är ialf riktigt bra.

Ska försöka få pappa att komma hit när jag fyller år..skulle ju vara extremt ovanligt :)
Är ju bara 6 dagar kvar nu !! haha.





hahahahahh snygga !












Saknar dig så jävla mycket Zimba :'( ♥
Får verkligen ont i magen och hjärtat när jag tänker på dig..kommer ihåg
när du skulle somna in och jag höll i dig medans hon skulle ge dig sprutan..hur du verkligen
höll i mig och va så gosig och rädd..och hur du kämpade så du va tvungen att få en till spruta;<
Fyfan säger jag.Värsta jag har varit med om.
Så jävla svårt att fatta att du är borta och verkligen aldrig kommer tillbaks..
love you. fast du var en jävla bitch i slutet..hiih.

Kommentarer
Postat av: amandagriberg!!

HAHAHA SÖT BILD!

2011-02-09 @ 19:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0