Torsdag

I tisdags kom mormor & morfar över när jag fyllde år,fick ett jättefint hjärt halsband av dom :) Sen kom Ammi Caroline,Emil och Casper.Fick en stooor Malibu av ammi och lite godiis,sen deo,bodybutter,nagellack och sånt smått och gott av Carro,blev as nöjd med allt :D:D♥

Igår åkte vi ner på stan och sola och gick till banken.Så åt vi donken till lunch och färgade håret.
Det blev väl bra,men lite gult orange på toppen för utväxten var så jäävla mörk.Ska färga imorgon igen och hoppas att jag inte tappar nåt hår,men tänker inte vara en jävla apelsin i håret på lördag.
kvällen gick jag och mamma ner på stan till ammi och caroline.Vi käkade på bistro,och jag beställde en red bull vodka till maten,utan att behöva visa leg! :O hahah ;D,blev lite chockad.Det var ialf trevligt.

Vaknade 4 imorse och har varit vaken sen dess..kan fan inte sova på nätterna längre?! något är fel -.-
Är därför inte på världens bästa humör.vill vara ifred liksom,men ändå kommer mamma in fyrtioelva gånger och säger något meningslöst,liiiiiiite irriterande.leave me alooone! Haha.

Vi kom precis hem från flygis.Har en fet jävla träningsverk i rumpan idag också,den är väl i chocktillstånd nu när den har fått gått överallt.Går i 180 också så mamma inte ska hinna ikapp och prata med mig,pallar inte.Hahah.
Yeye,nu ska vi äta gröt till lunch.

Juste,fick sagan om ringen box och en mixer av mamma !!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0