söndag

tjatja.

Helgen har varit lugn och skön.Drack tequila för första gången vilket var as gott och jätte kul:D haha,sen träffade jag sarah och prata i 180 typ? hahah fort gick det.De va kul ialf.
Idag vaknade jag fan typ halv 11 och gick upp ! woho.Jocke åkte hem,och jag & mamma gick till flygis och handla lite skit.Fint väder idag juu.
Hmm ska snart äta och typ kolla film eller nåt.Ringa till pappa också..ska fan ha hit napso nuuuuuu.
Nu äre bah 1 vecka och 2 dagar tills jag fyller 18 också!!! kuligt.

FAN vad jag saknar min ipod och kamera :( varför går folk och snor? seriöst,köp förfan era egna grejer..blir så sjukt irriterad och förbannad.aja,what goes around comes around.


Ska uppdatera min önskelista också inom kort,har blivit lite påökt :D

Lite sjukt de som hänt med mamma också,men man får väl hoppas på de bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0