12 december

Yello!
I helgen har jag mest vart i älmsta med jocke.Åkte ut på fredagen och lekte med tequila och malibu(katterna),kolla på tv och mös typ.På lördags morgonen åkte vi buss till sbk lite halv lulliga haha."Churros hemma hos mig allihopa!" piinsam.
Från sbk åkte vi lastbil med daniel så lämna dom av mig och hämtade niklas,för dom skulle jobbaa.Jag gick och la mig och vakna vid 3 eller nåt.Käka middag och dog en stund på soffan.Sen kom jocke så sov vi ett tag igen haha.
Sen vid tio tiden gick vi ner till stan,han åkte till Ä och jag gick till dgs med amanda.Kollade på fotbollen,barcelona - real madrid.Behöver ju inte ens säga vilka som vann,messi daah :D Sen kom mormor och morfar dit typ kl elva,jag bah öh..tur att jag bara hade druckit en cider då,haha.
Sen gick vi och några till G en stund,tills kl 1 då jag gick hem,inte kul att vara fattig.
Kom hem och packa lite saker sen kom en taxi till moi så jag åkte till älmsta..kom dit typ halv 3 x)

På söndagen hämtade mamma o niklas mig vid 1 eller nå.
Inatt vaknade jag runt 0300 och vart vaken sen dess,sover lite konstigt haha.Men ska duscha,äta och sen gå till mormor med Linda.




tequila

malibu








maha snögga




Kommentarer
Postat av: Mändi

Dööör Malibu! ::(((

2011-12-13 @ 15:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0