19 december

I lördags åkte jag & joachim in till sthlm och firade vår 1 års dag.Vi gick o kolla på Sherlock Holmes 2,som var jättebra o kul.Efter den gick vi runt och titta lite.Det snöa och var kallt som faaan.Sen hitta vi nå ställe som vi åt på.Vid 8 satte vi oss på bussen till norrtälje.Så gick vi och tog en cider och spela lite på bistro,sen gick vi upp till flygis och köpte grejer till churros.Sen tillbaks till bistro där vi fick en äcklig överraskning,hejhejfulaluder.Men det var trevligt ändå.Höhö.Där satt vi tills bussen till skebo gick typ 11.På bussen va vi typ retards o hade kul,haha.

När vi kom hem till jucke tog jag av mina skor så dog typ alla i huset,hahah.Dygnsura efter slask,och kona utav bara tusan.Usch :D Haha.Sen spela vi tvspel o lyssna på musiik.Senare gjorde vi churros..vi hade ingen sprits så tog en påse och gjorde hål i.Det gick...hmm braaa.Blev lite roliga former bara,som typ spermie,råttsvans mm.Men dom smakade helt okej ! :D

söndagen skulle mamma hämta mig,och hon visste att jag var i skebo.Så ringer hon och typ skriker "Gå ut då!!" jag bah eh jag är ju ute.Så hade hon åkt till Älmsta istället -.- hahah arg hon blev.Jäla muffo liksom.

Idag gick jag upp runt 8,titta lite på film och sen duschade.Sen åkte jag och caroline till mormor och hjälpte henne med mat bak och sånt.Hon fyller 75 år idag så var en massa folk där.
Kom precis hem därifrån så är lagom trött.

Imorgon tänker jag bara plugga och kanske färga håret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0