Ninja mygga !!

Asså vilken natt detta har varit.Först kollade jag ut genom fönstret i köket och såg grann katten bah stirra på något vid buskarna,och ut kommer en liten igelkott skuttandes,jag bah awwww!!! haha och sen kom en kattunge och smög efter den som värsta luringen,och jag följde dom i fönstret och sen ballen.Tog upp zelda och visa igelkotten,glodde som fan.Sen efter en stund tappa jag siktet på dom,men ack så söt igelkotte :D

Sen förstår ni,sitter jag i mitt rum och lyssnar på musik,så tittar jag upp i taket och ser en spindel/mygga.Jag bah SHIT äre en spindel??!!? för det såg ut som en långben,men det var bara en sjuuukt fet myggjävel.Fick en mindre panikattack när jag var tvungen att döda den själv,på nära håll också.Så tog som vanligt en tidning och rulla ihop.Så ställer jag mig på sängen o bah PAOWW,på den.Så bah phu! mm men så lever den !! och har inte ens rört sig ur fläcken,då bah whaaaat? så jag gör så typ tre jävla gånger och inget händer.Men så rätt va de är så börjar den buzza omkring så jag kasta tidningen och slängde mig i soffan och skrek,(tur att ingen vakna).Fick fan nästan en hjärtattack.Lugnade mig en stund sen så tog jag ett spel fodral och satte de över tidningen,så det blev lite hårdare.Då sörrni dog den rätt så hårt.Så nu kan jag andas och återgå till musiken :)
Maha,vilken tönt tänker ni,men den va fan huuuge och inte varje dag man möter en ninja mygga.
Mötte faktiskt en ninja spindel för några år sen också,men det är en annan historia...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0