17 april

I går grillade vi på nyponvägen och hade det trevligt.Så mötte jag amanda så prata vi i typ en timme,åså har det börjat komma myggor :(
Vid 8-9 gick jag mamma peppe och ammi ner till bistro för att kolla på matchen,Barcelona- Real madrid.
Mötte jocke också så satt vi och snacka tills den började.Mamma och peppe gick efter en stund för det var så högt ljud,ett jävla liv vare x) jag va as inne i skiten och Messi va bäst som vanligt :D höhö.
Efter matchen åkte jag o jocke till statoil o sen hem.

Idag vakna jag 7 och gick upp 10.Mådde ganska dåligt,fast var inte så farligt ändå.Vid 1 åkte jag mamma och niklas till sbk och bytte däck.Körde en enorm fyrhjuling också,jätte skoj :D
Handlade på willys och sen åkte vi heeeem.
Vi har fixat på ballen också, och ställt ut bord o stolar,mysigt.
Har varit helt sjukt najs väder idag,vaaarmt och skönt.
Nu har jag städat rummet och ska duscha,sen blire big brother och gooodis.

Imorgon ska jag sola,plugga och fixa lite :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0