tisdä

Igår var det fullt hus här. Anneli och kjelle skulle ha visning på lägenh. så anneli var här halva dagen ungefär,med flisan och vanessa.Så typ åt vi och lekte.Så kom jocke en stund och sen amanda.
Jag å amanda gick ut en stund i kvällsolen och prata ;d solade hela dagen i går också,så har fått liiite färg än så länge ialf,..så man slipper se ut som ett lik.

Idag blev jag hämtad av mamma och mormor vid 2,så åkte vi och köpte pizza till lunch och käka hos mormor.
Blev fan dö mätt på en barn pizza!? haha helt otroligt.
Sen pluggade jag ialf lite grann och hjälpte till att städa.
Kom därifrån runt 5,så köpte vi lite öl och cider och chilla på ballen. Jucke kom förbi ett tag också,träävligt.
Duscha nyss och ska sova nu,för imorrn ska jag till sbk och plugga arslet av mig..typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0