rolling in the deep

I morse gick jag upp vid 8 och duschade så hämtade niklas och mamma mig och så åkte vi till sbk.
Där åkte jag fyrhjuling skiiit snabbt,as kul :D sen la jag upp massa bilder från minneskort på fejjan.Var där till runt 3 kanske,så åkte vi och blomm till willys.Handla och panta typ hundra flaskor från sbk.Sen drog vi till öb och köpte en dvd,liten o söt.Sen for vi hem och jag & mamma tränade pilates och sen tog vi en powerwalk,zelda var med också.Kuta efter som en häst och bah MJAU MAJAU MAJUAJAAJÄÄ vänta på mig!.Haha cp katt.

Nu åt vi precis,så jävla gott!! Lax,sallad och majskolv(?),who knew att nyttig mat faktiskt smaka skit bra?:D maha.
Arj nu ska jag plugga och sen äta glass.

Imorgon blir det en sväng till mormor,plugg,stan och möjligtvis grillning :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0