Classic

Idag steg jag upp vid 8 tror jag,och käka en nyttig frulle.Sen åkte jag och mamma till mormor.Pluggade rätt mycket där och så åkte vi med henne till vårdcentralen sen köpte vi sallad till lunch.Vid 3 åkte vi till flygis och handla lite, sen hem och tränade o käka fiiil.

Sen kollade jag på fotbollen,Barcelona - Real Madrid igen.Och fy saaaaaatan vad Messi äger.Alltså helt jävla sjukt.Han gjorde två mål som dom vann med,mot 0,maha suckeers!
Andra målet han gjorde så bah gled han förbi typ 5 snubbar som slalom,skit snyggt.Han är så liten och söt också :D hahah.
Fattar inte varför jag är typ as glad över fotboll,men det är bara när dem här spelar eller sverige då x) haha.
Helt extatic bah.
Nu är jag dö trött och ska kolla på Glee sen sova.
Ska till sbk imorgon och plugga och köra bil..känns som att de är det ända jag skriver x) höhö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0