SMOOOTHIE

För ett tag sen blev jag sjuukt sugen på smoothie,så jag tvinga med mamma till flygis och handlade massa bär och skit.Så när jag kom hem så funkade inte den vanliga mixern,så fick ta handmixern..och ja,köket blev blått.
Stänkte som fan och jag bah shit,var som värsta galna kocken! Slängde i lite hallon,blåbär,jordgubbar och banan ;o lite på måfå sådär :D IIIallfall,den blev jääätte god,så duktig jag är :) hohoho.
Nu ska jag ställa in resten,(var så jävla god så typ slurka upp hela på en gång),i kylen så ska jag duscha och SEN ska jag spela sims,jag gjorde inte det när jag sa de förut ..vet inte varför dock :O men nu blire så :D sen skola imorgon,så skriver väl då kanske,
ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0