måndag

försov mig imorse till klockan nio..tog bussen och kom till skolan mellan 10-11..gjorde ingenting,drack vatten till lunch,köpte macka i caféterian.Klockan halv tre åkte jag,elina och holke hem till Elina för att spela in musik videon.Det gick faktiskt bra för en gångs skull ! Bara att jag och holke ofta syntes i bild,jag hukandes bakom duschen :D hahah.Sen dansa vi liite också och elina spelade in , blev ju vackeeert.hohoh :D Sen åt vi "kladdkaka" också..blev lite som ett choklad bröd istl ,men det var gott ! =D Sen vid fem gick jag och jossan till våran skjus,moder.
Släppte av holke vid kryddan,sen åkte vi till flygis en snabbis..lär ju bli stammisar där nu -.- haha.

Just nu vet jag inte vad jag ska göra riktigt..tvätta bort sminket och kolla kläder till imorrn kanske? Sen smäääällla på en film ! Låter väl bjaa.
Imorgon får jag lite sovmorgon,till halv 8 ! ;D låter bra det också.

Fan va less jag blir på mitt internet ! -.- sååååå segt. sen dampar min skräm också typ..blinkar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0