Out of my mind

fan,jag kastar snart ut min dator..har skrivit massa gånger men sen fuckar det sig,så orkar inte skriva om fyrtioelva gånger.
Igår i skolan = as kul,hade ont i halsen på kvällen för jag hade skrattat så mycket :D haha,några klockrena kommentrarer på lektionen osv..sen när jag skulle hem stod jag och amanda på parkeringen och väntade på päronen,så gick jag upp på en snöhög och typ böga mig liksom,och ramlade INTE med mina "snö" uggs..sen så kom mamma så jag bah gick lungt ner från högen och sa hejdå till amanda,så bah SJUFFS! rätt ner på röven :D jag blev så jävla förvånad så mitt ansiktsuttryck var nog inte så vacker :D hahah.
Tränade inte igår dock,tog en liten paus,huhuh.

Gick inte till skolan idag,hade en helvetes jävla magknip :( sov skit länge,så det gick över till slut.
Har ätit gröt och tränat för övrigt..


Om inte det här inlägget kommer upp dör någon...

 
KLOCKRENT asså ! 






Replay- Iyaz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0