AAA 29 januaari

Idag har mitt internet varit ovanligt snabbt! :D ni bah caaaaare!

Skola idag,gjorde ingenting,verkligen ingenting.Slutade tolv också,då gick amanda jag och holke ner till stan , skulle till kyrkan men såklart var det en jävla begravning just då -.- hahah,snällt :D nej men sen gick vi till bibblan,sen till expert med elin osv. Sen skilldes vi åt och jag mötte mamma så handla jag två tröjor på staaan på kul bah.Sen snurra vi runt lite härovar,sen hem.

Fick pshykbryt på niklas jävel när han sa att han skulle ta min data skärm! hahah,hela helgen utan data?!,tänkte jag..men nu tog han en annan skräm..tur för han.
Hmmm..sen har vi ätit jäättegod mat,kött och påmmes..med min goda sås..såskungen asså ;) OHOHO.

Nu till dom goda nyheterna..imorgon kväll ska jag elina holke och amanda vara heer och dricka/sleepover liksom..ska bli treeevligt hoppas jag på :D
Har dock mycket å göra imorrn..åka till nt,(om bilen startar -.- ) , handla på flygis,hem till ammi och duscha,åka buss till station,möta holke å elina,handla på hemmakväll,sen 16:30 bussen till gräddö!
Och det värsta är att min mobil laddare är helt jävla spårlöst !!!!! niklas råka typ ta med påsen som den låg i..han kan fan inte göra nåt rätt-.- (han är i spillan och lanar..)

JAAA,nu har jag tränat också..klockan 12 på natten :) typ as mycket,eftersom jag har ätit pommes,semla och lite godis :O FYFY!


Nån har typ snott mitt kontokort också,så har inga pengaaar..eller jo,fick ju studiebidraget idag? guut.
Aja,har väl varit bra och dåliga dagar :D haha.Ont i halsen har man också och börjat hosta..men det ä nice (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0