3 september

Nej jag ångrar mig,jag hatar landet.Skulle precis duscha,så går jag in och vad ser jag på golvet i duschen? Jo,en stor äcklig spindel! Den spola mamma ner ganska snabbt eftersom jag är redan på dåligt humör och fick damp,hahah.Sen så duschade jag i typ 5 minuter? när det blev kallt -.- iiinte så skönt kanske.

Idag vare skola,hade matte,sen håltimme på NK i två timmar.Då satt vi vid datorerna bah,och åt.Sen hade vi datak. en timme,slutade kvart över ett.Då gick jag och amanda till roslags ,inte välkomna av ingrid :( haha.
Sen gick vi till kryddan och handla redbull.Träffa robin,prata lite och visa vägen till bokhandeln,hahah.Sen gick jag och amanda runt lite..till kappahl och sånt.Sen träffa vi marina som precis hade gjort en tatuering,rå fin :)
Då satte vi oss vid lilla torget ett tag och skämde ut oss,sen vidare till kryddan och satte oss.Sjöng lite och sånt,hihih.Sen kom mamma och hämtade mig så åkte vi till mormor & morfar.Fick en glassbåt :) hahah.Var där ett tag sen åkte vi hem till gräddö.Har nu duschat och sitter här..ska fan sova snart,trött:D imorrn äre fredag..dåå vet jag inte vad jag ska göra...nåt kul kanske,vet fortfarande inte hur det blir på lördag..något hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0