Barnens ö ♥

Hajjååå!

Hemma från klassresan nu.I går samlades vi 10.00 i skolan och hade rast till tolv när vi skulle mötas på station.Vi gick till ÖB innan och handla lite godis ! Sen åkte vi på en proppfull buss,gick av vid fel hållplats på barnens ö.Våran lärare sa att vi skulle gå av där.. -.-  då stod vi där och ringde lärarna,så började det spöregna,en bra start helt enkelt,. :) sen kom erin och thomas och skjusa oss i grupper i deras bilar,i bakluckan och grejer ! haha.När vi kom fram fixa vi sängarna och så.Sen blev vi indelade i grupper.Jag kom med amanda elina mia simon och teamledaren calle ;) haha.Vi skulle spela in en liten film på tre minuter.Gud så kul det var,kunde aldrig hålla mig för skratt :D
 " vad fan är det där"?! "- En spruta!" HAHAHAH,shit.Och så höll jag på och halka som vanligt i skogen,det var riktigt kul.När vi hade gjort klart den blev vi indelade med olika sysslor,maten.Vi fick huvudrätten som var nått med kycklig..alla började göra maten,typ kaos i köket liksom med alla som sprang runt,haha.Mia elina och jag blev helt galna på potatisarna -.-  typ 100st som skulle skalas.

Medans maten var i ungnen och sånt så gjorde alla sig klara,klänning och kostym och sånt.Så fixade vi fin dukning och mys i den stora salen,så "minglade" vi innan vi fick förrätten.Det var nån krabbkaka..inte så värst gott faktiskt,haha ingen tyckte det :d  Sen serverade vi våran kyckling,som inte heller var god! alla klagade på (inkl oss) på att kycklingen var för stark och potatisen var inte klar,jätte hård.Sist var det efterätt,det enda som var gott :D Efter maten höll Tommy och thomas tal och allt,var jätte trevligt :)  det är en förjävla bra klass man har hamnat i alltså !♥
Efter vi hade dukat av och allt så tog vi bort borden och stolar å skit,så tog vi dit soffor och madrasser,täcken och kuddar! Då kollade vi på allas filmer,fyfan vad alla skratta,alla var skit roliga :D våran va så jävla fail ! XD hahah var fetaste grisen på film asså.Jag och calle spelade doktor och sjuksköterska,det hade hänt ett mord i skogen,så skulle vi prata med en misstänkt i en scen(elina),så skulle det vara helt allvarligt,men på filmen så står jag där medans dom pratar och stor ler liksom HAHAHAHA.Så jävla FUL.
Efter det tog dom ut massa chips ostbågar och skit.så kollade vi på The shining.Den var inte läksig alls..bara lite sjuk och en jävligt ful människa ! hahah.

När filmen var slut gick vi ut på spökrunda,då sa thomas att vi skulle ta med klädnypa och gummisnodd.Han hade en sånhär spökmätare,som mäter energin eller nåt.Så gick vi alla förutom ellinor,ut i skogen och bryggan.Grejen började pipa och alla blev skiträdda,jag med..höhö -.- . Sen gjorde vi en brasa och grilla korv.Så säger thomas såhär :

Thomas : ..var det läskigt?  typ.
Vi : Jaa men varför skulle vi ha gummisnoddarna och det med oss?
Thomas : därför att ni har blivit hellurade. ! ( ställer sig typ med händerna för ansiktet och skyddar sig)
Vi : ,.... va?
Thomas : ja,det finns ingen spökmätare och spöken ! Ni skulle ha gummisnoddarna till att skjuta på mig när jag sa det !
Jag siktar på röven och skjuter,hans alltså.Alla andra sköt i fejjset typ.Hahah vilka jävla lärare !! älskar dom :D hahaha.Klädnypan skulle vi tydligen ha för att sätta i örat och erkänna att vi har blivit lurade. XD
Sen gick dom och lag sig,lärarna asså.Då gjorde vi allt möjligt.Spelade in film på gården,GALEN klass säger jag bara (: ..och så mös vi där inne med täcken och somna lite då och då.Snarka tydligen..tur att man inte gjorde något annan pinsamt..he-he.
Men jag var ialf vaken hela natten med nån timme eller tvås avdrag..

Vi började städa vid åtta och det blev klart ganska snabbt.Då gjorde vi fukost,jag och jossan fick diska -,-  men det var ganska lätt.Sen åt vi och lärarna skulle dela ut priserna för filmerna.Vi vann fan för Bästa manus !
Vi fick pommac och godis! dom bästa priserna.
Sen fixa vi ordning hela huset,städade och torka golven osv.Sen gick vi ut och vänta på bussen i en timme ungefär.Tog massa kort på hela klassen :) Sen åkte vi därifrån med en ny fin buss :D kom till station runt 1200.Då tog jag bussen till gräddö.Kom hem typ ett.La mig på soffan med mitt bästa täcke ever och somnade.

Vaknade vid nio på kvällen..oj så skönt det var :D Åt middag och har städat upp lite..niklas har tagit min mobil till stan,han är på krogen med johan m.m.Och vad tror han att han har för rätt att ta den? fyfan vad arg jag var / är.RIKTIGT JÄVLA CP. Känner mig helt jävla naken ! jäävla fuckfejs.
Nu ska jag ialf sova snart..haha ja jag kan sova fast jag sov as länge.

Imorgon ska jag,mamma ammi och caroline till täby C,sen på kvällen ska dom tydligen sova över här så ska vi ha det mysigt ! :D så det blir niice.
Datan samarbetar inte med mig just nu,så det blir bilder imorgon eller nåt.

GODNATT!


Idag har vi bott här i en månad redan...när ska vi komma härifrån?


Kommentarer
Postat av: ewelina

trivs du inte på landet, malin lilla? ;)

2009-09-26 @ 13:43:11
URL: http://ewelinahedvalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0