Helgen !!!

Shit vilken galen helg det har varit,har inte uppdatera nåt.Kul som fan asså :D

I fredags hade vi fest här,vi var hur många som helst.Tror det var jag niklas robin jossan lollo oskar joel emelie thomas viktor blomm johan ..kanske glömde nån men :D vi satt på baksidan med brasan och hade det skit mysigt.Vi skulle köra öl spelet,men det blev inget av med det..kamera blixtrar var det fan gott om,snacka om äckliga bilder :D  Mamma var här också,först så bah ; uh en timme får ni vara här,jag är trött och sjuk. 1½ timme senare stod hon och dansa loss med johan! Haha,alla dansa och sheeacka rejält.
Tre-halv fyra drog folket.Fast frankie,oskar,emelie och pata sov i lill stugan här på tomten,dom kom inte hem på nå sett.
Dagen efter mådde jag bra som vanligt,blir aldrig så värst bakis ;) moahah. Vi åkte och hämtade niklas och handlade så åt vi och oskar & emelie frukost.

Sen på lördagen så packa vi ihop lite kläder och drog till ammi.Där duschade vi och fixa oss,så åkte vi ner till Ett glas för att käka middag för att kjelle fyllt år.Vi satt typ och vänta över en timme innan han kom dit,typiskt kjelle. "jag kommer om tio minuter". vilket innbär minst en timme. Haha :D
Men sen kom han,då sjöng vi för han,och han blev lite uttittad.Sen åt vi och hade det treeevligt.
Sen fick caroline måla mascara på kjelle,så han satt där och såg söt ut,HAHA.
När dom vuxna blev lite berusade så missa dom att jag och carro drack ganska många redbullV..efter maten gick dom andra till Teatern,och jag & carro tog Taxi hem.
Vi skulle spela anden i glaset,men vi hitta inte brädet,så vi gjorde mackor och spela in film istället,väldigt,väldigt fölla.trodde jag skulle spy ibland haha.Så börja jag fan as garva när jag tappa mackan på golvet?! och när carro skratta och hicka samtidigt,hahah fan va kul det va :D
Sen kom mamma och ammi hem,då dansa vi och höll på.Sen kom joel jossan och niklas å hämta oss.
När vi kom hem somna jag på dirren.

Idag så mår jag bra igen,fan vad min kropp är bra ;) haha nej men lite huvudvärk bah,.ska tvinga mamma att åka till norrtälje,jag vill ha glass :(  haha.Idag blire bara att plugga tror jag nog..men jag är så jävla seg så det lär ju inte bli av..

bilder kommer sen.


äntligen :)

Kommentarer
Postat av: ewelina

haha, köp en glass i gräddöaffären din dåre! ;d

2009-09-20 @ 16:37:39
URL: http://ewelinahedvalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0