Måndag

Min lilla bebis är typ sjuk eller nåt,hon har sovit hela dagen och bara varit ute en gång..när hon sover är hon helt borta,inget kan väcka henne,haha. Imorse läste jag min bok typ en timme ;o fast är ändå inte ens halvvägs-.- men det är nog inte många som är klara..förutom amanda med sin "bok"..hahah.Sen har jag myst med zelda massor och kollat på scrubs.Somnade också en timme eller två..hehe.
Mamma kom hem nyss och vi har ätit mannagryns gröt och bröd :D
Ska läsa lite mer och duscha sen scrubs,sen sängen!

Idag fyller pappa år,48 sörrru.Han är på jobb i Norge så jag ringde han,oj så glad han blev,min lilla pappa :D
Jag ; har du fått nå presenter då?
Han ; nej jag vill inte ha nåt.
Jag : är du cp eller?
hahaha,bah eh :O.
Han hade hälsat på min syster,sara i västerås på vägen.Så hade han tagit socker i kaffet då hade Amilia(systerdotter) sagt ; man ska inte ha socker i kaffet,typ. Hon är alltså 2 eller3 år.Då hade han bah : men jag vill ha det,jag tycker det är gott.Då hade hon sagt till sara ; kolla vad mycket han tog..nu räcker det inte till gröten.hahah hon är så jävla söt,hon pratar så allvarligt , min lilla bajskorv!!♥
Nu är tydligen lägenheten i grind aktuell igen..den verkar rätt mysig,så man kan ju alltid hoppas.Att den är i nt är ju ett stooooort,STORT + :D

s l u t a   n y s   k v i n n a !! : (

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0