good natt..

Imorse fick jag och amanda skjus till skolan av hennes mamma,vilket va snällt eftersom det ösregna -.- Hade Mdk första lektionen,har nå grupparbete där , men ingen orka jobba så jag gick till cafeterian med elina och sarah och snacka om lite allt möjligt.Sen hade vi ARL,skulle redovisat egentligen,men min data cp sig så det får bli nån annan gång.Istället gjorde vi ingenting typ..haha. Efter det vare lunch,har ju inge matkort,orkar inte leta,så jag åt en hård macka bah.
Efter lunchen hade vi engelska.Jag satt i en liten grupp med Erin,läraren så läste vi våra tal på engelska.Det gick fintfint för mig ialf,va inte rädd för att prata som jag va förut satt (; haha. Sen satt jag amanda elias valle simon och tommy i verkstaden(?) och lekte.Gud vad jag skratta,dom är så roliga dom små liven :D aahh,hahah.Good times =D.
Sista lektionen hade vi mpr,men det blev typ inte så,så det va då vi hade datak istl , och lekte för det mesta.Det var också svin kul,haha en kul dag bah :D Amanda är lite annorlunda hon..kaxig liten fis :D hahaha ♥
När vi slutade hämtade mamma mig så åkte vi till anna och klippte oss.Egentligen skulle jag inte ha klippt så kort,men vattnet här ute gör så att håret blir skit konstigt,så de va slitet :s  men det funkar det här med,med tanke på att mitt hår växer som ogräs..

Efter anna åkte vi till mormor,åt bullar,handlade,köpte pizza , åkte hem.
Började packa..alltid lika jobbigt -.- så segt.Speciellt om man heter Malin.hahah.Och det jobbiga är att väskan bara får väga 15 kg..jag har ju som vanligt hela hemmet med mig,höhö. 

Jaa nu är jag helt jävla DÖD,så ska väl käka lite godis och sova nu.Imorgon ska vi åka in till mormor vid 8-9,ska duscha där.Sen ska charlie skjusa oss till Nyköping där vi ska åka ifrån.3 timmar...tur att man har musiik :D

Och egentligen fick jag inte ledigt av rektorn,men mamma ringde henne och i slutet av samtalet sa rektorn ; Hon får åka om hon vill men hon måste jobba ikapp det sen,typ.Sen sa hon ; Ha det så kul i spanien ;) " haha nice :D
IN YOUR FACE,THOMAS!

bloggar kanske från mormor imorrn,annars blire väl nå internet cafe,KANSKE.
pussbajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0