tisdag

imorse när jag vaknade hittade jag en snarkandes robin på soffan,hahaha! jag var så jävla trött ;( klädde på mig,packade min patetiska matsäck och sen kom amanda :D vi stod typ och vänta ett tag på stationen för bussen eller lärare var sena -.-  iskallt vare med.på bussen höll jag på att somna...först gick vi till nationala museét typ..det var väl okej,sen vare det moderna museét,och det SÖG! var så jävla tråkigt alltså! trodde jag skulle dö! haha.sen åkte vi tillbaks,kom hem runt halv fyra..så fick jag skjus hem av amanda :DD det snöa som fan ;o så kom jag hem och där satt franky i soffan,vaken haha.han hade tydligen suttit så hela dagen..sa han. han åkte hem vid fyra då gjorde jag nudlar ! sen vart jag trött som vanligt och somna 2 timmar i mammas säng :D och nu sitter jag och leker en dålig lek på msn med robin och hans kompis haha,jävla ordlek ;p
har teknik prov imorgon,som jag kan skamligt lite på..
nu är jag hungrig och inte ens trött ;(

Malin säger (01:35):

ÄPUR

Malin säger (01:35):

haha

Malin säger (01:35):

jo

Nelsson säger (01:35):

Woot?

Rsbin säger (01:35):

ÄPU (N)

Malin säger (01:35):

det är ett ord!

Malin säger (01:35):

jag kom på det nyss

Nelsson säger (01:35):

Vad är det?

Nelsson säger (01:35):

haha

Nelsson säger (01:35):

ska googla det

Malin säger (01:35):

hahha,det betyder ; en modern apa

Rsbin säger (01:36):

haha

Rsbin säger (01:36):

nej

Malin säger (01:36):

jo


haahah ojoj,vilka noobs ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0