bal dag !

Gick upp tio idag,hade ett meddelande från min bild lärare på telefonen.Så jag ringde upp henne,hon sa att jag får IG ändå,för jag inte har gjort tillräckligt mycket ? Men hon har inte ens varnat mig att jag ska få IG,hur kan man då sätta det betyget? om jag inte ens har fått en chans att höja...låter orimligt faktiskt.Ska prata mer med henne imorgon på avslutningen..får väl ta hem och jobba? tänker ialf inte vara på skolan själv och jobba :o ..aja,skit samma.

Nu är klockan elva och jag ska typ äta nu och packa kläderna,sen duscha och vänta på amanda eller nåt.
Vädret är ju inte det bästa,typiskt..men nu ska jag inte sitta här .
Skriver efter balen !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0