8 juni

Imorse var jag hur jäkla pigg som helst,men hade så konstiga drömmar,te x när jag vakna såg jag att jag hade ett utkast i med. som det stod " var fantaxi" ...tiden var halv sju,alltså när min klocka ringer,när jag sov hade jag tydligen trott att jag fick sms och svarade när det ringde ! haha,är alltid helt borta på morgonen.

I skolan hade vi först matte,där vi sudda ut böckerna och hade nån tävling..tror inte jag vinner ialf,hehe.
Sen vare svenska,nationellt prov med texterna,sög.Sen så vare sista Mange lektionen ever ! vi kollade på film och usch,jag kommer sakna han och hans slappa lektioner som faan! vadå,då måste vi typ verkligen ha en lektion på språket nästa termin..fyfan.ser jag inte fram emot.
Sen på engelskan kollade vi på Mr.beans jul...skitkul.....
Sista lektonen var svenska igen,några muppar gjorde andra världskriget medans vi var nere vid syslöjden..sen fick jag "skäll" av Helena,men jag skyllde på amanda,HAHA.
Efter skolan gick jag hem och åt gooda mackor :) hoho,sen somna jag från fyra till åtta..är så trött när jag är sjuk ;( 
Trodde förresten att jag skulle bli friskare,men det har ju inte blivit så bra..äsch då,lite lysmelk så mår man bra igen.

Imorgon blir det lite jobbigt,jag och amanda ska ha biologiprov och 1;a världskriget på samma lektion..lycka till liksom.
Men efter skolan ska jag och sarah kanske till stan och handla dom sista sakerna till balen..det innebär ; Strumpbyxor,BH,skor och smycken..tar mamas kort bah,hoihooho.


Kommentarer
Postat av: Amandah

När fick du skäll:o?

2009-06-08 @ 23:29:41
URL: http://devingle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0