5 juni


Idag har det varit as chill i skolan.Vi hade matte först där vi fick tillbaka provet och gissa vad? jag fick IG+ ! HAHAHA.
fulaste betyget nånsin,men jag får iallafall G i slutbetyg (; så snäll lilla Anders är .
Sen skulle vi ha biologi prov egentligen,men musse eller ove hade glömt,så det blev film istället,på blankies lektion,.och som vanligt blev han lite småsur på mig och amanda för vi skratta så mycket ;d hon är ju bara för rolig,vad ska man göra?:) haha.Sen hade vi engelska,fick tillbaks ett förhör och så lekte vi "land och rike"? nått sånt,och alla tar det ju på fullaste allvar,haha cp klass.
Sen vare lunch,åt en macka bah,äckel mat.
Hade So sen,fick tillbaks analysen,Vg- ..får vg i svenska ialf,slutbetyget,huhu.
Sen hade vi syslöjd ganska länge,blev klar med min tröja ...typ mag tröja,haha hur liten som helst,men skit samma :d ..
Ingrid fick ta en ipren för vi var så jobbiga,jag pratar tydligen mycket ;o äsch då !

Just nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem så ska vi åka ut till räfsnäs,till ullis & max.Hon är ju ultra seg....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0