1 juni

Wihuuuo,juni !
Imorse var jag helt borta,jag vakna vid sju så stod mamma i dörröppningen,jag bah ; vad är det för dag? Hon bah ; måndag...gå upp nu. Hahah,jag var helt bombsäker på att det var söndag:D gissa om jag blev besviken..
Jag och mamma gick till mormor där bilen stod så skjusa hon mig till skolan.
Vi hade matte första lektionen,prov som det gick as dåligt på..hoppas det finns tid att göra om det..,Sen svenska,dötråkigt. Sen på cp rasten hade vi as kul med Bea,skratta som fa-aan..var så jekla trött också,då blir ju allt så mycket roligare ;) ..Efter det hade vi mange,fysatan vad kul det var.Vi kollade på film,och jag & amanda satt och skratta som fan och alla bah ; håll käften! ,så sätter sig mange imellan oss,hahahahahah aa..det var så jävla kul,man måste va med för att förstå,haha.Men fy vad jag kommer sakna musses lektioner och Mange himself! :') huhu.

Efter lunchen hade vi engelska,vi pratade om betygen en å en,hon sa att jag ska få vg i slutbetyg om jag fick vg på muntliga np,.Efter lektionen hade jag,amanda,don och ruben muntligt...det gick ju bra,fick VG där,så jag får det i slutbetyg..woho,det var fan på sin plats!;p
Sen var det So,vi kollade på film,men sen lyckades vi lura Helena att vi slutade typ 50 minuter tidigare..och hon gick på det ! ;o  helt knäppt..
Aja,efter skolan gick jag & Amanda hem till mig..och på vägen ..."tamponk" "ballingen" HAHA,.
Vi var här en stund,sen gick vi ner till Arenan och köpte en vesuvio,som amanda körde ner i väskan,på snedden,så gick vi till parken och när jag öppna kartongen var allt "innehåll" på en kant!hahah ,helt smetat överallt! Men det funka ialf :D haha.Vi låg och chilla där ett tag,sen gick vi till mormor där mamma var,så hämtade Amandas mamma henne där.

Mamma hade klippt sig jättefint,ser 5 år yngre ut,haha.
Vi gick in till mormor ett tag och sen åkte vi till ammi en snabbis,mamma skulle visa håret -.-.
Sen hem bah ! jag duscha och skrev lite läxor..HAHA,skoja bah.
Imorgon är det biologiprov och 1;a världskriget..kommer väl gå åt helvete.
Har gjort en biologi uppsats..haha,eller ja,rippat från internet,men what to do what to do??? inte mitt fel att jag inte är smart :) ohohohu.
forshizzle      whaaaat? ja,jag vet inte .

Kommentarer
Postat av: ewelina

jag duscha och skrev lite läxor..HAHA,skoja bah.



hahah, skönaste :d

2009-06-02 @ 14:21:29
URL: http://ewelinahedvalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0