sunday

i dag vaknade jag kl 2..för att ljuga,haha den var väl runt 3 halv 4 då :D har inte gjort någonting bara chillat och duschat..och kollat på robert på youtube ofc ;d<3   har fortfarande inte gjort klar min recension,men får väl göra lite på den om jag inte kan somna inatt..en blick på boken slocknar man väl på dirren ! det ultimata sömnpillret.
jag har lust att åka till pappa just nu..när jag kollar på bilder från sommarn -08 där..så jävla skönt där,spc på sommaren,..studsmatta,gå utan smink hela dagarna,skjuta luftgevär,bada i empos lilla pool haha,köra vattenkrig,busa med napso,springa på kvällen(vilket jag aldrig gör egentligen,men ska börja haha),.äta suffeliPuffeli :D:D å leka med tjockis miska och rambo då :)  kolla på bilderna bah så fattar ni va jag menar :D   ..det finns endast en nackdel , och det tror jag några vet... ;)

   (lets not look at the face,okey?

   




jag får ta med kompisar så nån som vill hänka nästa gång eller till sommarn? :D

Kommentarer
Postat av: Amandah

Me want : DD

2009-01-11 @ 21:11:25
URL: http://devingle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0