HAHA dream on

wassap,dudes

imorse var jag gaaanska trött och blev tröttare när det blåste som satan och ville bara sova :(  men jag mötte amanda så gick vi till matten som jag som vanligt fatta nada på,hahaha måste vara synd om amanda när jag frågar henne hela tiden hur man gör :D vi hade blankiepan idag med <3 haha jaa,vi fick kvarsittning som vanligt ;o men wäwä liksom,hur många minuter fick vi sittta kvar? 3 kanske,och vi sluta endå tidigare än alla andra XD skön lärare det där...
sen skulle vi ha engelska men maria var inte där så det blev håltimme..jag och amanda satt i kafeterian då :D haha fan va kul de var , " neej vi har tyvärr inte några mackor för tillfället" XD efter det kolla vi på en film om gandhi,amanda slockna en stund haha så sött ;] och nu sitter jag här typ..mamma ska tydligen göra palt för mormor,morfar sören & ammi kommer och ska äta..är råtrött så orkar inte med folk egentligen ;( men jag ska köpa godis ;DD på tal om det,jag och amanda ska börja gymma nån gång :D ska bli lite kul och se hur det går :)  HAHA 9a ska bada på torsdag...NAT ME AND AMANDA DÅRÅÅÅÅAAA! ska till tandläkaren,och sen har vi säkert "mens" också ;)   imorgon ska vi inte ha bild eller gympa så det blir bara 2 lektioner :) börjar tio i 11,amanda kommer så går vi =)
nu harja ont i fingrarna ....MÅSTE HÅLLA MIG VAKEN TILLS MAMMA KOMMER HEM!!!! glhf

ciao

Kommentarer
Postat av: Amandah

Älska filmen !! xD Ja som hade sett iframimot badet :<

2009-01-12 @ 22:12:29
URL: http://devingle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0