GE MIG DEJ :'(

jag är helt jävla förälskad i robert pattinson asså ;O han är fett rolig och så jävla snygggg!!!:D haha

igår i skolan hade vi kul som vanligt..bytte skåp med sebbe..har nu underskåp -.- och typ alla i klassen har sett min och amandas video,if i were a boy...HAHA inte pinsamt alls..
jag vakna typ för en timme sen..jag drömde att jag var i sbk och blev strypt av en kamel..av dens tunga..helt normalt.
ska iväg och handla snart med mama..sen ikväll vet ja inte vad jag ska göra än...men nästa vecka eler helg ska jag ialf tvinga med amanda på twilight!! ALLA MÅSTE SE DEN FATTA!!?! ;D;D
ska fixa mej nuuu
eyråj

Kommentarer
Postat av: Amandah

Hahah tror ja fattar ;)

Dina drömmar är heeeeelt normala

2009-01-10 @ 17:08:35
URL: http://devingle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0