sheeez

fan vad jag säger bajs mycket...men till rambo har jag faktist en anledning...han är min lilla bajskatt,bajskorven eller pruttis.ihihi.
idag vakna jag först vid halv 9,av att miska låg på mitt täcke,så jag kunde inte vrida mig..sen halv 12,när alla djur låg i min säng,haha.hund,katt och hela köret.! har väl inte gjort så mycket idag..pappa tvinga ut mig och hälsa på hästen som vi har på våran äng..hatar hästar -_- eller..är snarare livrädd för dom :D höhöh..sen har jag duschat och vi åkte ner till stan och köpte suffelipuffeli,twix & cola till mig, och niklas köpte typ japp,nån påse och cola,så hyrde han Batman ; the dark night..får väl kika på den..
imorrn kommer empoooououou :D det ska ju bli lite interssant,sen ska vi till farmor tror jag..pappa och farfar var ute och sköt hare idag,så fick dom en...den hänger just nu upp och ner i ladan...pälslös...."spy". niklas ska med imorrn och skjuta...själv stannar jag hemma och sover :D moeheha
nääääj,nu ska jag tjocka mig !
earå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0