3 februari

i morse var jag trött som fan,som vanligt,fast jag gick och la mig kl 9 ! haha..
vi hade nationellt prov på morgonen,som alla andra,och det var riktigt tråkigt! somna nästan,men på torsdag är det de igen,fast i TRE TIMMAR! då ska vi skriva uppsats..helt sjukt länge.,jag ska väl ha med mig macka eller nåt..godis kanske amanda  ;)? efter det hade vi biologi,efter det sluta vi, kl 12;00 :D lyx.. när jag kom hem gjorde jag äggröra och bacon mhih =) fast jag är hungrig nu igen :o    ..och nu så sitter jag här och somnar typ..men måste va vaken för jag måste dussscha! fan vad jobbigt .

jag vill ha godis,men jag och amanda har en tävling..den som går längst utan att äta godis..fast hon fuska igår då ;o haha men nu kör vi igen!!:D

Kommentarer
Postat av: Amandah

Hahah (A) men på torsda måste vi nästan få ha : D

2009-02-03 @ 15:06:28
URL: http://devingle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0