235

alåååååå

idag hann jag faktist med att locka håret! :D ihih,vart väl lite fint.. hade bild i två timmar imorse,ganska kul..och sen hade vi biologi prov,som jag fck G på..2 poäng ifrån VG :@ men men..på gympan så dansa vi -__- eller jag gjorde inte det..hade glömt kläder.....höhö.men det var en fröjd att kolla på. haha.efter gympan gjorde jag mitt matteprov...IG igen säkert! baahjshaa! på torsdag morgon kommer pappa & katja :) så jag är väl i finland i en vecka..dom har dator så jag kan blogga :D  hörde att det är 18 minus där..,dom kommer inte få se mig ute så mycket ialf !
nu ska jag kolla om det finns nåt kul att ladda ner och sen sova! ;d slänger in lite bilder ikväll eller imorrn!


Kommentarer
Postat av: Amandah

DU HADE GLÖMT STRUMPOR KVINNA :<

2009-02-17 @ 21:37:20
URL: http://devingle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0