29 augusti

Inatt sov jag riiktigt skönt,på min nya sovplats.Men jag vaknade dock inte så skönt i morse.Kunde knappt prata,eller svälja.Blev sur på mamma för hon tvingade upp mig för vi skulle till lägenheten.Så det var bara att stiga upp och slänga på kläder så drog vi till brogargatan.Vi åkte flera rundor till mormor och lämna sopor och kartonger.Sen handla vi lite på rusta och elgiganten,hörlurar och mjukisbyxor & strumpor!
Sen lassa vi in kartonger som skulle till gräddö,vilket blev två fulla bilar,ammi åkte också ut med ett lass,så vi slapp åka två gånger till gräddö.Innan vi drog till gräddö åkte vi och handla på flygis och hyrde om filmerna sen igår för det går inte att trycka på doserna så vi får ha dansk text..höhö.
Men jag var tamigtusan duktig idag,bärde hit och dit,sprang runt och fixa fast jag har halsfluss,som jag har fått nu :( med feber och skit..men jag klarar allt!
Nu har vi kommit iordning kan man säga..packad upp allt,kläder och sånt.Vi har kääkat lövbiff,och nu kollar vi på film.Innan jag ska sova så måste jag göra massa matte.. -.- som jag suger på,det vet vi alla.

Imorgon ska vi in till nt igeen,och fixa det sista där..efter det ska mamma hit igen,men jag kanske stannar i norrtälje? tråkigt här..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0