lördag

Har inte skrivit sen onsdag men när det va lan har jag och sarah legat i mammas säng och kollat film,gått till konsum ett antal gånger,varit på stan och lite sånt.Ätit också..lövbiff till frukost två dagar! Haha mums.
Igår var vi på elmsta natta och gick runt.Kollade när några jota(?) sjöng och så.Handla häxvrål också,sarah tyckte inte om den så jag fick hennes med! Mohaha.Sen fick vi skjus hem av Bekkah.Sen gick jag och sarah hem till mig,men jag eller mamma hade ingen nyckel och niklas var inte hemma så då fick vi ju lite problem..Vi försökte klättra upp på balkongen,vi drog dit bänkar och allt,men det var så mycket spindlar så vi knacka på lasses fönster,grannen,men han öppna ju inte.Så där satt vi...ett tag senare kom våran granne och öppnade dörren,oj vad glada vi blev,och ohj vad dryyg hon var,haha.
Nu sitter jag här och ska handla snart. Blablaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0