Onsdag

Idag vakna jag typ tre,när niklas och blomm som vanligt va här..lite senare duschade jag och sen kom amanda hit.Då gick vi ner till kryddan och handla godis och dricka.Sista dagen innan godis förbudet som jag,amanda och sarah har tills NOVEMBER ! ;o och det ska vi klara...höhö.Vi satt utanför kryddan ett tag sen gick vi vidare till vigelsjö skolan,eller den gamla.Så lekte vi där ett tag på den där roliga gungdäckgrejen.Efter deet gick vi runt på stan lite och sen hem.
Sen gick vi ut och lekte med såpbubblor..det va faktist kul -.- haha :D ..sen gick vi in igen och skrev en rapp låt till mussemange (L) och spela in lite CC typ..får se om vi ens lägger upp nån ;) haha så jävla dåliga..
Nu ska vi snart sova,ska möta tommy här utanför imorrn klockan 8,och vi ska gå upp 7..så jävla tråkigt att skolan börjar igen ;(;:(  ..hoppas det inte är heldag imorgon!!! kommer säkert skämma ut mig ..som vanligt.Ni ska få se vad jag skriver imorrn,att jag har skämmt ut mig. huhuhu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0