lördag(inte söndag)

Hahaha jag skrev klart och skrev söndag som rubrik..lite förvirrad kanske? Ja.

Igår somna jag halv tolv tror jag,efter jag hade dygnat (?).Sov jätte skönt,så kommer mamma och cippe hem och väcker mig ungefär vid två...fy tusan så irriterad jag var,men jag lyckades somna om,tack och lov.Vaknade vid lite olika tillfällen och gick upp klockan tolv.Gick runt lite ett tag,sen la jag mig igen för jag mådde så dåligt..hade lite feber typ :( 
Så gick jag upp klockan tre! När jag gick upp åt jag middag,kyckling och ris..huhu.Sen städa jag mitt rum,som såg fördjävligt ut.Nu är jag äntligen klar och snart ska jag duscha,sen vet jag inte vad som händer..kanske färga håret?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0