Fredag

När mamma kom hem från jobbet idag så åkte vi till stan och handla lite cider och öl,sen till coop och handla mat.Sen efter det köpte vi pizza :) ..Typ vid nio satt jag och mamma och hade as tråkigt,inget på tv eller nånting.Så vi ringde Sarah och Sandra,så kom dom och spelade anden i glaset med oss :) Det funkade inte för vi va så oseriösa,sarah brände läppen på glaset så   jag börja as garva,med drícka i munnen som hamna på bordet och så trampa jag halvt på katten,hahahah..skit kul vare. Inte för katten kanske..hehe.
Vi satt i några timmar och försökte men det funka inte,så dom åkte hem vid tolv-ett
.Nu ligger jag här och är jätteförskyld ;o ska kolla på 70s show,och har bullar,men jag kan inte ens känna smaken på dom :( då blir man bara ledsen asså.Haha.
Imorgon ska jag och mamma gå ner till våran brygga med picknik och sola,sen på kvällen vet jag inte vad som händer,,nåt hoppas jag ialf,sista dagen innan finland.
Just nu dricker jag Redbull så jag hoppas att jag kan sova snart :p annars blir mamma inte sååå glad.

Eftersom vi har sålt lägenheten för ett tag sen så måste vi hitta nånstans att bo..vilket vi inte har ,.så vi ska antagligen bo på Gräddö en månad eller två.Det är väl inte hur kul som helst att åka buss varje dag jävel,jag som är så lat haha.Men det är ju inte för alltid..Vi ska iallafall vara ute ur lägenheten 1:a september,så det gäller att packa när vi är hemma från pappa.
Det blir typ bara en vecka hos pappa vilket suger.Nästa sommar ska vi fan vara där en månad minst!

Det var väl allt för idag...
Och Ammi,sluta läs min blogg har jag sagt ! :) hahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0