2 augusti

Igår runt ett på natten började jag och mamma att spela anden i glaset.Först funkade det inte och jag ville ge upp,men mamma bah : Du måste ha tålamod.Så vi fortsatte ett tag,så började det röra sig.Det blev inte så många svar,det blev typ bara svar när jag frågade ;) Efter en stund kom niklas hem och sa att det var strömavbrott,som vi inte hade märkt för vi hade ju bara ljus ändå.Så gick vi till fönstret och såg att hela jävla norrtälje var svart :p ,och så sitter vi och gör anden liksom..det var lite kul och läskigt :D
Efter några minuter blev det ljust igen,då kolla vi lite på tv och gick och la oss.

Idag låg jag i sängen till tre-fyra,och gick upp när mamma kom med nybakad sockerkaka från mormor! Bara till mig,., ihihi.Sen åkte vi och handla på flygis och åt glass!

Fan vad min blogg har blivit tråkig..det har den väl alltid varit men om man kollar på inlägg från ett år sen så skriver man mer och roligare,men orkar fan inte längre :p haha.


Pussycat dolls-hush hush Remix

Kommentarer
Postat av: Amandah

tAAACK snusk:D<3

2009-08-02 @ 18:20:51
URL: http://devingle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0