The möte..

jaha så nu,eftersom att min bärbara dator med alla bilder och alla videosar har kraschat,så har jag min gamla,stationära data :DXD funkar väl så länge..men den har inge ljud(?)-.- helt cp..

Iii torsdags fick vi till baks våra grammatik prov på engelskan,och jag fick Vg :D och råmycke beröm av läraren ;o tror hon slog i huvet på väg till jobbet ;s anywhooooo....men sen vare ett TILL glosförhör dagen efter och jag hade inte pluggat något dagen innan så jag gjorde de lite i skolan innan testet,och där fick jag 24/27 moahah,då kände jag maj allt duktig !
sen har jag nu bytt från franska till sv/eng..inte för jag behöver det men pallar inte franska heller -.-

och igår efter skolan hade jag möte med mamma och helena XD och de gick typ ganska bra..ska få särbehandling..hahaha nerå men de gick bjaaaaa!!
och idag gick jag upp kl 8 och så åkte jag,mamma och ylva till ..kommer inte ihåg vad det heter,men innan hallsta XD och så städa vi ett stoooort och skitit och bajsigt hus (bokstavligt talat). och de spöka idet!! skitkul vare :D och jag ska få 400 spänn föré..då har jag 1400kr med mitt barnbidrag!!! awihuu.ska köpa ny väska tror ja..

å nu sitter ja här och väntar på att mamma ska komma hem! från ammi ocf.jag vill ha mat liksom -.-


oh juste.imorrn ska jag köpa sånadära diet drycker!:D
eydå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0