sunday

vaknade kl 12 idag av att mamma sa att ylva och barnen var på väg.gick upp efter en kvart och då va dom redan här...dom var här en liten stund sen åkte vi till flygis med dem,vi fikade där och handladee och jag & joline hade väldigt kul med en pruttkudde :DXD haha japp,sen släppte dom av hos hemma och så gav jag joline en liten puss och sa hejdåå.sen tog jag och mamma bilen och drog till mormor å morfar och hälsade på! efter det åkte vi hem och åååååt!

i veckan har jag matteprov och så ska vi kolla på bio på tisdag med klassen typ^^ låter ju kuil,.
nu ska jag duscha och sen äta äppelpaj och Seeeen sova ! =D

byebitches



En bild på ylva & joy :)<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0