confused

allt är så jävla rörigt nu..har alltid er i bakhuvet och jag tar ut mina känslor för er till mamma..och inte på ett bra sätt..så jävla arg egentligen påer ..var det tvunget att bli såhär?så onödigt....jag kan inte leva utan dig.och dig :( går lix inte,får ont i magen bah ja tänker på det..
men får väl hoppas på bättre tider.

idag gick jag upp runt 12 och duschade..sen kom anneli och hennes duttter,,och anneli satte ihop min bäddsoffa! mohahaha :D NU är mitt rum klart :) äntligen. & ikväll gick jag,mamma och mormor ner till G och åt :D va mysigttt..
imorrn händer väl inget speciellt tror ja..

men nu har jag otroligt tråkigt!!sitter och lyssnar på abba och jag har kollat klart på alias sista säsong..igen,så jag har inget att göra XD
                                     men nu ska jag väl kolla om det finns nåt på tvn...platt tvn ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0