surfitta

idag vakna jag och sarah 10 i 1 ! sen åt vi frulle och sen åkte hon hem..
då börja jag städa -_- skit roligt
oooooch sen när mamma kom hem åkte vi till stan och jag handla ;;

Svarta mysisbyxor-Nightmare 100;-!
Gul/vitt randigt linne-Lindex  79.50;-
Bikini topp,Orange,Vit,Rosa - Lindex 99;-
Vita med mönster badshorts - Lindex 149;-

Not much,men alltid något!
men jag är så jääääävla sur på min jävla cp mor !!:@ hon är så störd ;O;O;O
och hon säger att jag har attityd -.-

Mm imorrn ska vi till gräddö! :D

HEJDÅ!!!!

Kommentarer
Postat av: KUSINVITAMIN!

du har attityd.

du är så kaxig du, din jädra lilla tonåring!!

2008-06-20 @ 15:57:26
URL: http://akca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0